dagmamma??

hej hej va nyss o hämta min lilla skruttunge på dagis.. o dagen hade ju inte vart den bästa..han hade ja typ gråtit från att ja gick halv tio till att ja hämta han kl 12 :( han va så hes när ja hämta han o haka upp sig i sin andning hela tiden :( o nån mat hade han heller inte fått i sig.. så nu har viåter igen pratat om va vi ska ta oss till för ohjälpa han.. o vi kom fram till att dagmamma e nog nått o prova.. han blir allderles för stressad me alla barn o allt liv.. så nu får vi bara hoppas på att d finns nån bra dagmamma där ute som e tillgänglig! har jagat chefen men får inte tag i henne men nu får vi se om hon ringer upp snart hoppas d! men vi ska ändå gå t dagis under tiden ..man kan ju hoppas på att ett mirakel typ ska hända o d bara vänder.. men chansen att d blir så e nog rätt liten me tanke på att vi e inne på den tredje månaden redan o d e fortfarande samma sak .. o då e d kanske dags o börja kolla om nått annat funkar.. för plåga min lilla kille på d här sättet e rena tortyten för både honom o mig :( stackars.. nä nog om detta..

nu sover han alla fall o ja tänkte sätta fart me tvätten men såg att sköljmedlet va nästan slut TYPISKT! har mega berg igen ! så d får faktiskt bli o slappa lite.. för när han va på dagis så blev d städning så d e alla fall klart nu! serier ligger som nr 1 på listan tills han vaknar :D

höres o synes sen chipp chopp

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!

Min mamma har varit dagmamma och det är jätte bra. Dem hittar på massor av saker och är ute mera än en del dagis tom. Vet en jätte bra dagmamma som min mamma jobbade med förr som jag kan rekomendera. Låter som att det blir mycket bättre för lilla Antonie med dagis. Sen när han har växt till sig så kan du ju ta ett nytt beslut om dagis!

Kram o lycka till från mig och Tilde

2010-09-29 @ 20:09:38
URL: http://foresttilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0