seeegt

hallå alla natt människor... o här hamna ni... o likaså ja! sjukt seg ..men inte trött för o sova... skulle lägga mig för en stund sen men fassna självklart som vanligt i internetvärlden ahhaah borde kanske stänga av internet för en månad lr två :P LR INTE!

idag har d inte hänt mycket .. va en sväng o handla sen hem igen laga mat osv allt d där man gör när man e hemma.. men snart ändras d :D kommer bli så underbart!

känner att min blogg behöver nån uppluftning avmitt skriveri hehemen vad??? ni e så  tråkiga som inteskriver nått ahhha... om ni "hemliga" läsare inte vill skriva nått låt bli d e okej..MEN ni som känner mig o läser min blogg varje dag kan väl åtminstonde ge mig lite råd haha lr alla fall säga va ni vill läsa om... för min vardag ser ju lika dan ut varje dag kan nog inte va så himlans kul o läsa om.. lr så kanske d e d haha har ju en hel del besökare varje dag så kom igen nu!

puss på er ha en bra natt drömm sött!

bjuder på en gammal bild på mig (o syster) för en gång skull :P



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tittar nog in varje dag men tänker att jag skriver senare o så blir det inte av,hihi. Din sida blev jättebra nu när du ändrade färgerna så nu är det mera lättläst.Fin bild på mina flickor<3

Puss på dej,mammi<3

2010-12-01 @ 09:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0