Sommar!

Nu e d sommar alla fall än så länge men såg på vädret att d ska komma in en massa kall luft oxå ..men d förvånar mig inte ett dugg!

va inne en sväng på förmiddan hos grannen på en fika sen hem o styrde lite..nu somna antonie o d förstår ja , han va helt slut , inte konstigt så varmt som d vart idag :) själv njuter ja som bara den ÄLSKAR värmen!

idag fick ja mess av min syster i gislaved o hon hade tatuerat sig o pappa va där o skulle tatuera sig GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ja vill me juuu buuhuuu :( fråga "min" tatuerare om han påbörjat mitt projekt men han hade inte hunnit d ..så hoppas han kommer t norrköping i sommar :D LÄNGTAR!

såg även att blogg.se hade ändrat t baka som d va förr att man va tvungen o välja kommentarer för o se dom.. o ja hade vist en hel del som låg o va ej godkända bla en kommentar om min stavning hahaha ja jag vet ja suger på o stava bra att du e så duktig o rättar mig :P läser du min blogg noga så hittar du nog en miljooon stav fel ahahah ja e sämst verkligen på o stava o så har ja så bråttom me när ja skriver asg! men d e ju tur att folk förstår va ja skriver alla fall ;) d e ju d som e meningen :)

agge..ja blir inte äldre ..har du intehört att ja bara fyller 26 hädan efter ;) låter finare så :P

va händer idagda..när cristo slutar ska ja möta han i hc o handla lite sen hem o då kommer kusin chato o kim hit me bebis :)) vet inte om kellie e hemma ,men fikablire alla fall e sugen på nått gott men vet inte riktigt på vad :S
hittar säkert nått gott i affären d brukar ja göra :P


nä nu ska ja ta o byta kläder igen innan lilleman vaknar , tur att d e helg så han kunde få vila sig liten i värmen :)
passa på oxå när jonte har Wille här :)

nu blire styr o ställ ha en underbar kväll alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0