Fest Minnen!

Herre guuud va roligt ja har haft när ja kolla igenom massa fest bilder genom tiderna hahahha sugna på o kika o få lite skratt.. hade hur roliga bilder som helst men e inte säker på att alla som e me på fotona  uppskattar att dom hamnar på min  blogg hahha så dessa snälla "fina" fest bilder får duga ENJOY!

(kommer i lite blandad ordning men d spelar ingen roll :D )

ja o kim i taxin



ja o mina


haha jaaa




kraaaam o puss på mina


tjockisarna svullar

kim o moi


goa anna o ja




ja o anna kramkalas på balkongen




minush o camurra


sofia o ja på otten


mina sofia o ja


gislavedstjejerna o ja



gislegänget ahhaha




sthlm verro ja o en chompis



americoja o rafa


neira o ja


sofia  karen giova ja o camilla på nyår i sthlm


giova o ja


giova ja o yorka



ja o kimpelimpa på salsaxning


en liten del av tjejgänget på salaxningen


kim o ja på tåget på väg t sthlm


carro ja o karen på en annan salsa xning



syster o ja på yttligare en salsa xning




ja o verro



giova ja o verro



vi tre igen




pussiluss på kim



systertajm igen





paniz ja sofia o yorka


ja o kim i sthlm



johanna ja kidja o nån mer hahaha




ja o neira




yorka o ja nyår 2005 många år sen :)




syster o ja på nyår 2005




kim o ja på malins födelsedag



syster kim o ja på nyår 2006



syster o ja på hennes dag




kim ja sofia o mina





sofia sergio o ja





sofia kim o ja höll på riktigt på o pissa ner oss av skratt





johanna o ja





ja o sofia på en av hennes andra födelsedagar :)



sofia maria o ja i sthlm




ja hoppas ni tyckte om dom lika mycket som ja hgahahaha förmodligen inte då ni inte va me o upplevde dessa dagar :)) chipp chopp nu kvällsmat o slänga jonte i säng  :) 




Kommentarer
Postat av: mina

haha aa gud vilka minnen :) måste se alla bilder när jag kommer !! o ska ta me mej usb :) kan jag få tebax min kropp tack !! hahahaha

2010-05-06 @ 20:34:35
URL: http://minaj.blogg.se/
Postat av: Kim

Så jävla snygga! Haha Men men jag bjuder påt! Minnen är ju minnen! ;)Kan tänka mig att det finns värre kort

2010-05-06 @ 21:42:04
URL: http://glasborgen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad roligt med gamla bilder! Och jesus vilket fint hår du har/har haft! =) Skulle du inte kunna skriva hur du ser på dig själv från förr? Skulle vara kul! Är man som jag från Norrk. så har man ju en bild av dig som den snygga, populära tjejen som gjorde saker man själv aldrig skulle göra... HA ha ha Sen försvann du liksom när du fick ditt första barn... Kramar

2010-05-06 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0