jobb jobb jobb

hallååå där.. så va både första kvällsturen o dagturen avklarad på äldreboendet ..o d va riktigt TUFFT! man e inte van o d tar nog ett bra tag innan man vänjer sig vid alla lyft o rutiner på boendet. men d ska nog gå bra :))

imorn skulle ja va t baka t dagiset igen men cristo ringde mig imorse kl 7 när ja jobba o sa att anotnie har åkt på 39,5 i feber igen :(  så han fick wabba o ja stanna kvar på jobbet, men imorn får ja wabba o han gå o jobba..d e inte lätt d första året för dom små när dagis tiden e igång, sjukdommar hit o dit ..o en annan nästan får skämmas o ringa jobbet hela tiden.. tack o lov så har dom flesta små barn själva o vet hur d kan va!

idag va ja även en iväg en sväng påkvällen men mamma billy o timmie o hälsa på jonte på hans läger :) han blev så glad när vi kom! o ja me över o få se han en liten stund, men eftersom han hade saker o göra o ja ville hem t min lilla sjukling så åkte ja hem , men väl hemma så hade han ju redan hunnit somna:( 

nu vet vi även vikka som försökte göra inbrott för o sno min brors cross , ska nog gå på rättegången då ja vet vem ena killen e .. ska bli kul o psyka idioten lite så han skämms, jäkla snorungar , blir galen på människor som vill förstöra för andra , skaffa ett jobb o köp dig en egen cross,,, vikka puckon !!!

ja ja nog om detta nu blire o kolla lite serier sen blire sängen e så trött! borde igentligen lägga mig men e fööör nyfiken på va som händer i mina serier då d esäsongsavslutningpå alla typ .. så d blir o säga gonatt.. så GONATT :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0