helg.

helg e nått man brukar se fram emot o bara va me familjen men denna helg liså förra helgen va o blir tuff, barnen ska va hos min stora syster igen alla fall imorn då både ja o cristo jobbar från morron t kväll, o på söndag får barnen va hemma då e alla fall cristo ledig men ja jobbar delad tur alltså morron till kvällmen några timmar ledigt i mellan, så dessa dagar ser ja inte fram emot eftrersom ja går när barnen sover o kommer hem när barnen sover så om ja inte lyckas ta mig hem snabbt på söndag så ser ja inte mina gullungar förns på måndag efter jobb :((((( hatar när d blir så..men tyvärrså e d ju jobb d handlar om o d e bara o tacka o ta emot sina tider o bita ihopp, livet e hårt ibland lr va säger ni ...

idag har d vart full igång, morronen börja me o vakna me antonie kl ca 5 trött kan ja lova att ja va!sen somna han redan vid halv 9 så då passa ja på o bara dega!! närhan vakna blevd o ta oss t bvc för o ta tbc vaccin, d gick som väntat blev en del gråt under stickningen men så fort ja vände han mot mig o trösta han så blev han faktiskt tyst fort SKÖNT!  han har haft spänningar i armen tillo från o gåtto dragit sigsjälvi armen hehe lilla plutten ,men denna va ingen spruta som gör ont efter utan känns bara konstigt för dom då d blir lite spänningar i huden.

vid ett åkte ja t hc o storhandla me mamma ÄNTLIGEN! ahahah passa även på o byta kläder som  han fick närvi hade kalas i sthlm då knapparna på boddyn bara lossna hitta en super fin dress som ja bytte till :)) köpte även lite kläder t jonte som han blev nöjd me tack gode gud, han e ju som sagt rätt kräsen me vad ja köper haha

väl hemma igen så kom zahra o hennes grabbar förbi på en fika o när hon gick blev d o fixa köket som va rena kriget efter alla varor o påsar.. så nu ser köket ut som ett kök igen !

ska väl ta o lägga mig snart har fått sån huvudvärk nu igen.. längtar tills d blir tisdag då ja ska träffa en läkare ang min migrän, bara joppas på att han skriver ut riktiga migrän tabletter så man slipper denna kraftiga huvudvärk hela tiden !

näähä gott folk nu blire sängen för min del

ha en trvlig fredag kraaamar :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0