tatuering!

ja e sjukt sugen o redo för o snart påbörja mitt stora projekt inom tatuering... skrev t min tatuerare ahhhaha d lät konstigt men alla fall han som gaddar mig ehhe o fråga om han påbörjat mitt projekt men fick inget svar .. oooooh e så sugen o d ska bli så kul o spännande o se hur d blir.. då ja gav han fria händer till o göra en viss sak :)

idag blev d ingen öp ja blir knäpp på mig sj men dagen bara sprang iväg... bakade mina biskiver idag dom blev väl sådär... lr ja vet itne har inteprövat dom än.. smaka på smörsmeten innan men tyckte den va lite väl söt..men d kanske smakar annurlunda när dom e klara o legat i kylen.. ja vi märker imorn ..idav va ja alla fall inte alls sugen på o äta nån..

ïdag beställde ja även våra tågbiljetter till sthlm ..fan så billigt vi fick d...men som sagt ju tidigare man beställer destu billigare ..as bra! nu slipper man tänka på d hehe

haha idag börja ju svenska hollywood fruar.. my god vikka stjärnskott! o anna anka ...finner inga ord för den sjuka människan..hon e ju fan grovt störd på riktigt asså ..o min lillasyster maria.jose diggar henne... hon måste oxå va sjukt förrvirrad hahhahah (greta lägg ner anna anka ;) ) ahahahaha

nä ja tror nog d blir sängen nu ...blev helt plötsligt sjukt trött ...

imorn vet ja inte riktgit va d blir än.. kanske tar en sväng t stan o hämtar alla papper... måste ta o göra d denna vecka alla fall har ingen direkt större lust men måste man så måste man !

ja ja höres o synes imorn ..gonatt alla o dröm underbara drömmar ! d ska ja hoppas att ja gör alla fall :)

Kommentarer
Postat av: mani

HAHAHAHAH! men vafan, hon är 40+ eller nåt o ska ut o pöka pöka pöka!!! hahahahah, så jävla grymm :D

2010-03-09 @ 15:10:42
URL: http://memyselfmani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0