fredag!

hij hij... dagen har bjudit på huvvudvärk .. handling,,, o besök från sthlm :) (syrran o killen) trevlig dom gick nyss.. så nu äntligne kunde ja skriva lite.. men sitter o tänker va ja ska skriva om men kommer inte på nått  :S

alla sovar båda barnen somna staxt innan nio .. o cristo ligger me o sover då han ska upp o jobba imorn... sj sitter man här ensam en fredag kväll o glor på ingenting typ.. finns inget bra o se på o inget roligt i datan ... va så utråkad idag så ja till o me logga in på min sons leksida o samla han en massa poäng så han kunde köpa ett nytt husdjur o nytt hus hahahahaha då e man RIKTGIT UTRÅKAD! kunde ju inte ta mig nån stans lr kunde kunde ja väl men ville inte efterosm antonie inte e bra.. han har behållt mat o så idag men vill ändå inte varken dra ut han lr lämna han än.. så nu på kvällen gick ja en snabbis t hc för o handla lite o då somna han för han va så trött .

nä hä va gör man nu da????? fråga om förslag e d ändå ingen mening me för d e aldrig nån som vågar skriva nått :(( tråk på er :P

nä bara därför ska ja skrva extra många kommentarer på alla mina bloggare som ja läser bara för o va extra snäll ikväll :P

puss på er :) o ha en nice fredag ..snart blire nog sängen för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0