eclipse twilight!

hallå!

igår avsluta ja o cristo kvällen me o kolla ¨på twilight new moon ..OH MYYYYY GOD! IM IN LOOOVE! fyfan vikken film nu vill ja att d ska bli sommar så vi kan se twilight eclipse .. LÄNGTAR!



idag va ja iväg på förmiddan o handla lite i hc ...medans cristo lämna sin mamma i tåget,,, ja smarthuvve glömmer mina nycklar o gick våldgästa min kära granne Zahra ..men d va trevligt .

väl hemma igen blev d o laga lite käk.. nu somna antonie o ja kunde äntligen sätta mig en stund o datan o skriva i bloggen :) sköönt!

ikväll blire o ta d lungt kolla på nån annan film kanske !

imorn tänkte ja ta ens väng t öppna förskolan om inget annat lyckas komma imellan..som vanligt vill säga..

imorn e d även premiär fär svenska hollywood fruar yyaaaaay :) o mina efterlängtade serier kommer äntligen köraigång igen alla fall två av dom :)

nä nu ska ja läsa lite bloggar.. helgen har alla fall varit lyckad :) o datum för antonies 1 års kalas hemma i norrköping e satt o även hans 1årskalas i sthlm e me satt skönt.. nu blire bara o börja förbereda me allt :)

ha en fortsatt trevlig dag. o så hoppas ja att jahinner slänga in ett till inlägg ikväll:)


Kommentarer
Postat av: Empa

Jag såg den för 3e gången idag ;P



Läs böckerna! Grymt bra.

2010-03-07 @ 19:26:51
URL: http://eempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0