10 frågor :)

1. Hur gammal är du om fem år? 32 ..my god!

2. Vem var den sista du träffade? igår på hc träffa ja min faster maria o kusin maribel

3. Vilken var den senaste film du sett? twilight new moon .. o ja blev förälskad :)

4. Vem ringde du senast? min mamma

5. Föredrar du att ringa eller skicka sms? älskade o skicka mess innan.. men nu hatar ja denna touch telefon så ja föredrar just nu o ringa .

6. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda

7. När såg du senast din mamma? hmmm i går ..

8. Vill du ha barn? Jag har ju två underbara pojkar men vill ju göra ett försök till vart efter för o få en liten prinsessa :)

9. Kan du några andra språk än svenska? spanska, engelska, lite franska hahaha

10. När var du i kyrkan senast?..hmmm va nog på antonies dop


som sagt 10 snabba vilka utmanar jag nu ? den som vill :)

va lite utråkad fördrev lite tid :) chipp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0