tråååk

idag vakna man av att d duggregna bläää...så trist verkligen! när man väl har en ledig dag..men så e d ju  jämt ..så ja e inte förvånad !

igår kväll kom mamma o billy förbi me utemöbler t gården som dom hade vart o hämtat åt oss i linnköping ..jätte fina med dynor till.. men d ser lite små tokigt ut därute..vi har en rätt så stor utegård men nu ser den extrem liten ut då poolen e meeega stor o tar upp himla stor plats.. o nu e bordet där oxå haha men men d får se ut så ett tg.. så länge barnen kan bada i poolen under sommaren :)

nu sover lilleman o jonathan o ville e ute o leker .. o själv måste ja springa ut i rusk vädret för o handla mjölk o smör som tog slut igår kväll.. vill verkligen inte gå ut men har inte mycket till val just nu känns d som..  o om en stund drar cristo t jobbet oxå så då e man själv hemma igen.. men känner att ja måste ta tag i tvättberget på nerevåningen som aldrig vill försvinna.. man tvättar o tvättar o när allt äntligen e borta så e d fullt inom två dagar igen ...men men sånt e livet.. mat slipper ja laga idag alla fall underbart :D laga ju två olika maträtter igår så d räcker till idag me underbart :D

idag ska ja iväg t jysk oxå me stora syster o fixa me present kortet trodde vi skulle göra d imorse men ja måste missuppfattat henne då ja tror hon jobbar nu :S hehe alla fall blir o åka dit sen alla fall :)

nu ska ja ta tag i mig själv o ta mig ut i regnet ..lr kanske vill nån av er göra d åt mig ..netto har öppet :P haha

ha en bra dag så hörs vi sen chipp chopp

(snart kommer min blogg se lite annurlunda ut.. min kära syster sitter o pillar o har sig me den ..e så trött på denna har ju haft en så här i över ett år nu ska bli kul me lite ändring :D så håll utkik :p )

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0