sjuklingar!

haj haj !

har inte sovit allt för många timmar inatt.. antonie har hållt på som bara den o när han väl somnar om trippar jonathan in o säger att han har jätte ont i huvvet o att allt snurrar.. kände på han o han va verkligen skollhet! o han hade 39,7 i feber.. upp o ringa 1177 då ja bara hade ipren hemma vilket ja vet inte nån me astma ska ta..men kolla för o se vad som skulle kunna hända..men besluta mig snabbt o inte ge d.. men gick ner o börja rota i alla väsker o ja hitta EN panodil tack o lov! så d blev o dra upp cristo för o byta säng me jonte ... o när väl jonathan somnat om vakna antonie igen o ja kämpa några ggn me o få han o somna om i hans säng men efter några försök så gav ja upp o la han hos mig o jonathan ...ville inte ha han i sängen så han inte skulle störa jonathan som verkligen behövde få sova bort febern men han vakna inte en enda gång... o nu ligger båda barnen o sover igen allt dom vart vakn ai natt o cristo sover me ..o här sitter man o ögonen går i kors men kan inte somna om då ja blev väckt av en liten flicka på knappt 6 år som hade en väääldigt fin sång o skrik röst HJÄÄLP säger ja.. men men nu e ja vaken o alla sover ..så ja ska ta o fixa mig lite o åka t hc för o köpa panodil till jonathan ...brukar alltid ha massa me panodil hemma då  ja alltid själv har huvudvärk..men nu har ja ju fått min andra medecin mot min migrän så d har bara blivit att man inte tänkt på o köpa panodil..stackars hoppas han blir bra snart nu när han har sommarlov ..

nä nu måste ja skynda mig.. planerna va idag o visa vägen t ensjön så jonathan kan va där när ja jobbar.. men d får bli o stanna hemma o städa istället d behövs idag kan ja säga.. ni vet ju hur d e ..när mamma e borta så lever alla jävulen själva o drar fram allt som går o dra fram ..o INGET plockas bort ahha så idag fåre blir STÄDNING! blää

ja ja ha en fin dag alla :) så kanske vi hörs sen igen kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0