sent inlägg

tjäännna :)

äntligen fick ja lite tid i datan ..antonie somna för ca 1 halv timma han sov sent idag så här har d vart full rulle ..o nu äntligen lyckades ja få han o sova!  jonathan somna för länge sen.

idag städa vi här hemma o sortera en massa saker i olika garderober o d blev en hel del som ska slängas o ges bort imorn ..skönt o bli av me saker som bara ligger o tar plats.

vid ca 2 åkte ja t hc me antonie o mötte upp syster jenny o john ..planen va att vi skulle hitta nått t min kära mamma o även handla lite till grillningen imorn, men inget av d blev gjort ahhaha men vi ska göra ett nytt försök imorn igen TIDIGT ska åka redan vid 10 hehe sen blire full fart här hemma igen då cristos familj kommer o även min egen familj för o fira mig o mamma som snart fyller år :D

ja trodde ju alla skulle komma igår men cristos familj skulle vist komma imorn , o sofia skulle ju t en fest här i norrköping som ja totalt hade glömt bort hehe.. men imorn blire grill o kalas :))))


för övrigt har d inte hunnit hända nått mer..bara städ o d gammla vanliga :)

nu ska ja dega en stund sen blire sängen för min del :)

gonatt på er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0