onsdag kväll :)

börjar detta inlägg me o svara på en kommentar då ja inte fick nån adress som ja kunde svara på .. men min dag har vart bra lite små stressig  bara me en liten sjuk antonie ..men annars supööör :)) hoppas din me har varit lika supöör som min ;)

nu e denna dag snart slut o ögonen e hur pigga som helst..borde va helt slut efter denna dag ehhehe.. kom iväg t netto o fick min underbara melon :) o lite annat oxå OVANLIGT ;)

idag på eftermiddan så åkte antonie på hög feber o blev lös i magen tror allt har me tänderna o göra igen trist när d blir så , önska man själv kunde ta smärtan åt dom men så lätt e d ju inte :(

imorn e d skolavslutning för jonte ..som han har längtat o ja meeee :) slippa vakna av en väckarklocka o behöva börja styra o ställa tidigt... men nu en vecka så får ja njuta av "lugnet" på morronen :) sen går ja på mitt schema ..känns som d kommer bli en hård o lååång sommar ..har endast en vecka semester under hela sommaren.. o då blire o åka t gbg me min lilla fina familj o träffa guddotter med familj o gå på liseberg :) LÄÄÄNGTAR :D o bäst av allt så kommer dom hit innan så åker vi samtidigt t baka t gbg :)

nä nu ska ja kolla klart på en film som går på  6an sjuuuuk film kan ja lova haha crank heter filmen tror ja ..riktig skadad film ahhaa ja ja nu blire o glo klart ha en fin kväll chipp chopp :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0