grillning

hejdär..har   visst glömt min blogg lite..lr glömt o glömt har haft lite väl mycket o styra me .. idag så åkte ja me mamma o handla sen hem o börja fixa me mat då vi skulle bjuda igen grannarna på en goood goood grillning :) d va super mysigt grillar revbenspjäll, kött, kyckling, o korv sååååå gott o så en heeeel del annat till :) efter maten så föresolg grannen att vi skulle ta en promenad o d tackar ja inte nej till... älskar o promenera men hatar o göra d ensam..d går inte ! så nu har ja kommit hem för en liten stund sen blev en lång o skönt promenix me promenaden i skogen avslutades me att gå ut vid vägen då vi träffa på en liten fjuttig orm som grannen höll på o skita ner sig av hahaha stackars men ja gick t baka för o fota ormen ,,tanken va att ja skulle skicka en bild t min kära fruga mina men hade vist glömt min mobil ..så d blev inget kort ..o ja tror mina blir glad när hon läser detta :P asså att hon inte fick nån bild ( hon har orm fobi o ja skulle bara visa va ja hitta på vägen hihi )

imorn midsommar så blire inte mycket annat än o jobba för min del .. går påmitt roliga schema försommaren imorn hjälp.. känns jätte jobbigt o behöva börja nu när alla går på semester .men men jobba måste man ju göra annars blire inga pengar i kassan hehe ;)

nä nu ska vi faktiskt slå på en film ..får se va som finns o glo på.. 

höres imorn innan jobb.. ha en trevlig natt :)) 

Kommentarer
Postat av: mina

aa de va en jävla tur du glömde den !!! du hade gett mej mardrömmar annars o de e ju inte snällt !! haha

2010-06-25 @ 18:10:14
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0