Grattis t mig :D

hahah hej där.. idag e d ingen vanlig dag för d e min födelsedag hurra hurra hurra hahaha :P

som sagt i dag fyller ja år ...men känns inte riktgit som d eftersom ja fira me min familj lite förra helgen, o dessutom me fina vänner denna helg .. men idag skulle mormro o moster me familj komma o fira ..o så kommer syster o mamma me :) så ja får nog allt baka en tårta i alla fall :D

nu på förmiddan ska ja t stan me jonathan då ja lova han igår han ville köpa nått nytt tv spel så dit blire på förmiddan o även gå förbi en kompis o hämta upp min tröja o present som ja fick av henne i helgen ... sen blire nog hem o städa lite o baka tårta :)

sen vet ja inte riktgit va som händer bara slappa tror ja... cristo e inte hemma förns kl 7 ikväll för han jobbar .. känns tråkigt men ja sa att han kunde jobba.. ja fyller ju inte direkt 25 hahaha däremot fick ja höra i helgen att ja såg ut som 15, 16 av en kille o inte alls i närheten av 27 hahahah men hallå 15 va väl lite o ta i ..okej att ja har babyface va men snälla 15 asg!

jaja nu ska ja ge t baka datan t min kära son o styra me så mycket ja kan innan lillamn vaknar :)

ha en fin dag alla kraaaam

Kommentarer
Postat av: Kim

Grattis på födelsedagen!!!

Är i sörsjön så jag har ingen sändning på mobilen!

Hoppas du får en bra dag. Kram

2010-06-14 @ 15:36:12
URL: http://glasborgen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis på din stora dag!!! Hoppas att du haft en bra dag,mami löv you

2010-06-14 @ 20:59:14
Postat av: Agge

Hellööö!

Grattis då! Du är ju bara barnet! När jag var ute för ett tag sen så var det en kille som trodde jag var 18-19! Jag bara: Nä jag är såååå mycket äldre, lägg till 10 år. Han: Va!! Är du snart 30!!??? Jag: jaa... Han: Säg inte att du har barn oxå??!! Jag: joooo... han: NO SHIT!

Hahahaha!

Ibland är det bar när folk har fylleglajjer på!

Hoppas du hade en bra dag!

Kram

2010-06-15 @ 13:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0