födelsedagsfirande :)

idag blev ja lite firad utav min familj fast ja inte fyller förren om en vecka hehe men vi passa på idag när vi grilla alla tillsammans :) d va super mysigt o umgår me min familj alltid lika trevligt :D o så fick ja ju lite presenter me :) nya converse skor , pengar, presentkort  ..kunde inte bli bättre tack alla d va perfekt :D

nä nu ska ja faktikst ta o dega mig lite dom andra ska kolla på en skräck film ...inte min starka sida o se på d kan ja lova,,, blir precis nervös o andas ju inte normalt hahaha så ja hamnar nog i datan när filmen börjar, så nu ska ja passa på o göra lite annat.. ha en fin kväll kanske slänger ja in ett inlägg sen när alla kollar film :D

ha d gott så länge :))

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Tjaa!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på musik, festbilder, fotograferingar av olika slag, videoklipp, vardagslivet och events som t.ex modevisningar och intervjuer.

KRAM

2010-06-05 @ 21:19:02
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0