Bakis skakis

halloooj .. ska väl börja med att kvällen blev perfekt :) satt hos vännen marie me tjejerna o drack o prata om allt o inget... sen efter ett tag så skulle mina o mari ut o "röka" o efter ett tag trippar dom in igen ..men bara denna gång va min underbara syster sofia med  WHAAAAAAAT hahahhaha så jävla glad ja blev :)))) hon hade åkt efter jobbet t norrköping för o fira mig :) d skunde inte bli bättre ..fira me sina tjejer här i norrköping plus att frugan mina kom från gbg för min skull.. o så syster oxå så himla kul :) tack alla för en mysig kväll :)
skulle ju från början t grand o denna gång skulle vi gå tidigt för o hinna komma in.. men ikke d va så mycket folk så d blev o bege oss t carls johan men d va dött där.. sen palace som hade öppet för sista ggn o d va även bartömning så d va kaos där.. så d blev o gå t otten.. men där va d me lääängsta kön.. men d ville vi inte stå i så hulkmama Zahra drog o prata in sig me vakterna o vi fick vackert trippa förbi den långa kön o gå in så jäkla skönt hahaha .. väl där inne så hade vi jätte kul :) drack o dansa hela kvällen musiken däremot sög ju men vi gjorde d kul ändå ;)

natten va inte lika rolig.. va rätt dragen när ja kom hem.. o antonie hade varit super lessen hela kvällen o även på natten så när han såg mig ville han komma t mig.. o vägra somna hans skulle bara ligga på mitt bröst .. när han väl somna så tog d ca en o en halv timma o så vaknar han o spyr ner sängen ..näääääääääääääj ..just i denna sekund trodde ja att ja skulle tuppa av ..va så trött o snurrig ..men d va bara upp me cristo o börja ta bort allt ..o under dagen har han varit jätte dålig i magen ..så d e nog magsjuka stackars liten :(
han va så trött nu att han rå däcka på golvet lilla plutten ..

nu e båda syrrorna här o brorsan me med o vi ska grilla.. vi alla har tryckt i oss vitpeppar korn så vi får hoppas att vi slipper skiten , d e nog d värsta som finns o ha magsjuka bläääää

nä nu ska ja faktiskt hjälpa till här hemma o njuta av god mat :)

ha en fin söndag kväll d ska ja ha fast ja e HEEEELT SLUT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0