uppdatering:D

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej:))

d va inte igår ... har inte haft varken tid lr ork för bloggen dessa dagar d har vart rätt mycket jobb o när man väl varit ledig så har man haft besök från min underbara lillasyster jessie :) lr hon e kvar hihi ända tills på söndag :))
o förrgår kväll kom även mina o barnen :).. o så e även syster sofia o andres hemma i norrpan me så d kan inte bli bättre..lr jo om maria-jose kunde va här men dkan man ju fet glömma 18åringen har fullt upp me sitt o d får man ju kanske ta o förstå :)

i m¨ndags kom jonte hem från gislaved o då åkte ja me mamma o billy t varamo badet i mottala... o så mötte ja upp min älskade jonathan där..så honom passa ja på o bada o sola me:) hjälp säger ja så fint d va helt klart vatten o man såg verkligen allt o stranden va heltmjuk lr sanden ja kan ju säga att ni som inte vart där ÅK DIT! d va finare där än va d var i bulgarien o antonie fick stanna hemma me pappa tycker d e förvarmtför han o va där en  hel dag o så ska man passa på o träffa in mat o jaga han..nä inte så långt bort..så d e perfekt o gå t ensjön nära oss så kan man gå hem när man känner för d :) där va vi idag på min lediga dag :) 

imorn kommer cristos mamma o lillebror o stannar här i helgen :) oooh längtar t torsdag då blire en tripp till gbg för o hälsa på världens finsate vänn o barn:))

 nää får skrivas mer imorn ja har fullt upp sofia o andres e här o antonie måste somna ..vi höööres o synes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0