strömavbrott!

d va vad vi hade imorse när ja vakna av att jonte kom in halv 7 o fråga varför inte tv funka haha ..vi va utan el ända till kl 12.10 ...så nån lunch hann ja inte laga till jobbet.. så d blev o hoppa av i stan för o köpa mig en god sallad står i kö o tänkte att ja kunde förbereda me pengar o va händer jooo MITT KLANT! har glömt plånboken hemma GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! hur klantig får ja va.. busskort skulle ja me köpa då ja åkt på sms i flera dar nu ! inte nog me d ..när ja sitter på bussen o lägger på telefon så har ja dåligt batteriii äääh hur illa kan d bli hahaha så fick stänga av telefonen hela dagen för o kunna spara batteri t smsbiljett t hemvägen ..gå i regn kl halv tio vill ja inte direkt göra hela den vägen! PASS! men lite tur kom under kvällen hahah fick gå lite tidigare så ja kunde hinna me bussen så d va skönt.. o när ja går av bussen så duggar d lite o när ja sätter foten innanför dörren så börjar d spöregna .. men tack o lov hade ja äntligen lite tur under dagen haha.. just nu e ja rätt trött o ja hör hur sängen roppar mitt namn.. blir nog o lägga sig efter detta inlägg då ja börjar jobba kvart i 7 imorn ..men sen e ja ledig lördag o söndag o då blire kalas för min goding som fyller 10 år :))

hoppas ni alla andra har haft en fin dag i regnet :)

chipp chopp på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0