min pärla :)

heeeej heeej heeeej nu e min pärla lr mitt långdragna projekt klart :) me andra ord min tatuering :)))) ja bara ääälskar den ..den e så fin o d roligaste av allt e att INGEN har lika dan o kommer inte att ha d heller då ja gav tatueraren fria händer o leka sig fram tills ja va nöjd..ja gav hanmin ide avvad javilleha sen börja han o efter 4 timmar va min pärla på plats o den e såååå fiiiiin :) TACK TACK TACK! 

idag har ja vart på jobbet d va full rulle o äntligen en sval dag där inne ..  blir o jobba hela  helgen :(  o om en stund blire o åka o handla ..d ekar i kylskåpet d va typ år odar sen d hände sist..har inte haft tid me handling sen vi kom hem från gbg.. så idag äntligen..  o en till sak som äntligen har hänt e att dom kommit o rivit upp våran så kallade gräsmatta s snart ser d fint ut ..


nä nu vaknar antonie måste kila chipp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0