Liseberg !

igår va vi som sagt i liseberg o hade sååååå kul :)  ja kan lova att så kul som vi hade igpr har ja inte haft på länge kände sig som ett barn verkligen pirra o va nervös inför nästan alla åk hahaha o vi åkte verkligen allt ..o ett tag dela vi upp oss så alla grabbar (stora+jonte) åkte o vi mammor gick me småttingarna t dom små åken .. grabbarna lura upp jonathan i balder vilket även han har tjatat om o åka..men ja säger så här att balder åker han nog inte mer i år hahaha stackars han grät sig igenom hela turen blev livrädd men ändå tyckte han den va skoj ..men man tror ju att man ska åka in i träplankorna o d sa han till mig oxå..att d va mest otäckt ..o på bilden så e han helt förskräckt o tårarna rinner o brevid sitter cristo o håller om han o kan knappt hålla sig för skratt ..men men den bilden får ni inte se för ja lova han o inte visa den ..men den e ändå inte min för d va minas storebror som köpte den :)

idag funderar vi på o åka t ett äventyrsbad men får se hur d blir ...lr om d blir lite mer sol d har börjat spricka upp o blire riktigt fint sen så blire kanske havet istället ja som sagt vi får avakta lite o se.. grabbarna o nicole äter lunch nu men antonie sover middag ..han somna innan maten men har även hållt igång för fullt här hemma sen han vakna o d va tidigt .

idag kanske cristo ska åka me minas bröder på fotboll o stå i hejaklacken hhahah men han vet inte heller säkert va han vill än. 

nä nu ska ja ta o fixa mig lite passa på innan lilleman vaknar :)

bilder från liseberg kanske kommer upp senare ikväll ..om mina orkar lägga in dom själv glömde ja våran kamera typiskt!

nä nu blire fix o deg ;)


ha en bra dag chipp chopp


Kommentarer
Postat av: Elin Alenteg

Hej igen gumman!

Jag tror att jag glömde att skriva in länken hihi men den låten jag hade tänkt skicka är ingen av de du lyssnade på för jag hade lagt in den låten tidigare. Sök på Jasmine Kara "Try my love again"

Ha det bäst!

KRAMAR

2010-07-17 @ 17:05:25
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0