hemgång !

Hej tråkiga dag :( idag åker vi hem ..ska bli både skönt o trist ..komma hem t mi´tt hem o mina saker o min säng o få ordning på alla rutiner igen :) men trist o lämna mina o barnen :( men men hon kommer ju t norrköping vart efter o då händer d grejer ska ni veta :DDDDDDD

igår var planen o åka in till slottsparken i gbg men värdet var inte på våran sida :( så d blev o gå till en park här i närheten.. o d dög bra t barnen :)

vädret idag e inte heller d roligaste så något hav blev d inte heller ..så typiskt! varje gång vi har hälsat på i gbg så har d vart sånt här väder ..förutom dagen vi va i liseberg men d va ju lite tur :D

igår kväll däremot bjöd mina ut mig på bio weiii såg den efterlängtade eclipse :) my god säger ja filmerna blir bara mer o mer bra nu blire till o läsa böckerna ..för d ska ju komma 2 st 4or o en 5a o ena 4an kommer 2011 o nästa del år 2012 tänk då när film nr 5 kommer ut ..hahaha d orkar ja inte vänta me o se.. så d blir o börja läsa bäckerna :)) hört att dom e riktigt bra , e ingen bokmänniska men vissa böcker fassnar ja för o d tror ja att ja kommer göra me dessa oxå :)

hopp hemgång ikväll då.. tåget går sent för d va inga andra o välja mellan helt sjukt va folk ska hem på en måndag o alla söndags biljetter va slut fanns typ en o den skulle kosta oss nästan 2000 tack men nej tack!  hoppas bara resan går bra d e x2000 o d brukar inte hjälpa me åksjukstabletter för min del på dom tågen ... hoppas d hjälper för jonathan o att antonie sover på vägen hem.. e lite små stressad då vi ska byta tåg på vägen o man har bara 10 min på sig o vi som har vagn, bilbarnstol, packning o allt möjligt..bara hoppas vi hinner :S då man byter på en helt annan sida så d blir o åka hiss o bla bla bla ..ja ja bara hålla tummarna :)

imorn blire o börja jobba igen nu e semstern slut :( skönt o va ledig en vecka.

just d snart häder d me en rolig sak men d e hemligt :)) kommer kanske skriva om d vart efter när ja vet mer :)) hihi

nä nu ska ja fixa mig så vi kan gå ut t en park me barnen  som just nu tjatar hål i huvvet på mig ahha men antonie sover så måste vänta in att han ska vakna .. men synes o höres ..

ha en super bra dag kram ram på er :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0