trött o ryggont !

häääääj! nu sitter man här o bloggar o e allmänt trött har så ont i min rygg vet inte va som har hänt.. måste ha sovit tokigt inatt :S hoppas d släpper t imorn! imorn blire o gå en sväng t öppnaförskolan igen då e d bara för dom små skönt faktiskt då d kan bli lite rörigt när allas syskon e me :) så imorn e d småbarnsdagen :)) 

svar t min mamma JA D E MYRAN O DEN HETER SÅ FORTFARANDE :=)

ni som läser min blogg ni e bra roliga hehehe kan ni inte säga vilka ni e så roligt för varje gång man frågar så e d ingen som vill/vågar skriva sitt namn lr blogg adress ja behöver inte godkänna om ni inte vill d o man behöver inte ha egen blogg för o kommentera.. kommentarer e ju alltid kul o få o dessutom skulle d va super kul o veta vem som verkligen läser min blogg då ja har sett att ja har en hel deeel läsare om dagarna hehehe  KOM IGEN NU :))))))

alla fall ikväll e d ph men ja o cristo ska inte se den då vi missa igår då lilleman vägra sova så vi la oss i sängen me han o däcka me han hehehe o dom har ju öndrat allt ju .. dom laddar ju upp hela veckans avsnitt på tisdagar kl 23.00 äääh okej men alla fall så d blir o kolla på web tv imorn istället o d blire ju även dubbel avsnitt så d e ju lite posetivt :))

nu e d inte långt kvar till mina serier börjar igen har skanat o ha nått o se på medans lilleman sover.  förtillfället blire ugly betty , so u think u can dance, paradise hotel, o ibland dexter.  men snart kommer mina efterlängtade one tree hill, melrose place, beverly hills, o lost :)))
har lovat cristo i snart ett år att ja ska sätta fart me heroes me men ja orkar aldrig ta tag i den serien hahahah

nä nu ska ja runda av mitt inlägg me dagens låt :))

denna låt e en av mina favoriter både som orginal o me yoan! yoan e en god vän t mig o även han som sjöng på mitt dop! underbar röst  så ...
ENJOY!

Kommentarer
Postat av: Mamiii Till Feliiis

joo det är bra med oss :)



nattii nattii

2010-01-12 @ 21:59:40
URL: http://mamiii89.blogspot.com
Postat av: mina

jaaaa de måste vi absolut göra :D såååå roooolit!! denna halvan på året brukar gå fort så snart e de sommar :D

2010-01-12 @ 22:23:07
URL: http://minaj.blogg.se/
Postat av: Anki

Hej Camilla,jag brukar läsa din blogg,tycker det är kul att se bilder på dom söta små killarna också,dom är ju såå charmiga. Myran tror jag mamma och jag gick till med er när ni var små,om jag minns rätt. Kram

2010-01-12 @ 22:31:42
Postat av: Anonym

Jag trodde jag var typ den enda i världen som spenderar så mycket tid framför tvn!! Men jag hade fel! DU!! Hahahaha! Jag följer oxå massa skit. det är avkoppling i högsta grad! Paradise är nummer 1 just nu! Älskar att hata!

Hoppas ni har det bra! Lilleman är ju hur söt som helst och Jonathan mä!

Kram kram

2010-01-12 @ 22:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0