trött!!!

tjänna!

hjälp  va trött ja e! borde verkligen lägga mig nu ..båda barnen sover för natten o cristo glor på film o ja fassna i bloggvärlden..dum som man e så sitter man uppe o så gnäller man på morronen att man e så trött... men lägger ja mig nu så e risken att ja vaknar o mår piss illa sen :S skumt d där!
d va nog d bästa me o va gravid man ville sova o man KUNDE sova tidigt på kvällen o mitt på dan ..nu har ja så svårt o somna sådär mitt på dan lr även somna om om ja väl blivit väckt en gång jätte jobbigt för ja kan verkligen va super trött men ändå inte kunna sova.

idag på eftermiddan/kvällen kom mamma, billy, jenny, o john hit o fika på blåbärspaj o vaniljsås mums!
Antonie fick me smaka :) o d va mumsigt bilden e dock från att vi va hos mamma o åt samma paj haha :)


jonte kom hem efter o ha vart hos hans kompis o dom hade tydligen fått marsvinsbebisar ..jonte kommer hem o va totalt förstörd i ögat gud så han såg ut ..såg nästan ut som att nån slagit på han i ögat..han va helt svullen o röd o va genom täppt i näsan o röd ner på halsen... vilket betyder då ALLERGI PÅ YTTLIGARE ETT DJUR! o ja kan lova att d blev liv i huset när ja sa nej om att ge han ett marsvin.. men sen kom vi fram till att han får välja mellan en äckel råtta lr en ödla..får se va han tar!

fick även lite bilder av min mamma häromdagen gammla bilder från i sommras när jonte gick på circusskola o hade avslutning :) ..gud antonie va så liten o en riktig liten tjockis hihi o jonte hade super långt hår :)

  

  

 kusinen ville :) o jonte !


dessa sötnosar va oxå me på avslutningen :)
  

har även lagt in lite bilder på lilleman ..jonte e numera omöjlig o få en bild på! :(

  

nä nu ska ja ta o bara njuta av att världens finaste sambo killar på mina fötter :) just love it varje kväll annars kan ja inte somna hahaa ja e som småbarnen i huset en massa gos o mys annars e ja inte trygg för o sova :P

gonatt på er gott folk hörs imorn!

Kommentarer
Postat av: mina

nae gud stackaren :( tur att han inte tappade andan eller nåt! men bra att ni inte skaffat nåt sånt djur då! o du en sak till va råttor e inte äckliga!!! :D haha

2010-01-24 @ 22:00:20
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0