super trött i min kropp!!

hjääälp imorn kan ja lova om cristo e ledig att ja ringer kineserna lr va dom e hehehe har ett presentkort på 2 timmars helkroppsmassage o dessa två dagar så har ja haft så ont o nu just nu så har ja en liten krabat som bara vääägrar o sova han e så trött.. han somna till hos cristo men vakna o skulle t mig hela tiden så till slut pröva ja o lägga han i hans säng o se va han skulle göra.. o va händer da..jo han ser sin skugga o börja mixtra me o försöka fånga den o nu e han så grovt övertrött att han inte vet om han ska gråta lr skratta han bara klättra på mig så ja kände att ja behövde en liten paus så han fick sätta sig hos pappa så ja kunde få skriva av mig lite...

blev ingen fika orkade inte åka ner t stan så ja fråga cristo om vi istället kunde fortsätta o röja i "källaren" o my god hahahahha ja höll på o dö av skratt i mellan åt hitta hur mycket roliga saker o bilder som helst ahhahaha så man såg ut seriöst haahhhah d blev väl ca 5 kartonger till som åka ut idag underbart .. så d blir o gå o kasta d imorn cristo kommer få springa sönder sig då d e rätt tungt!'

hitta även hur snygga skor som helst som kommer åka upp på tredera som ja inte kommer i som e heeelt nya lappar o allt hänger kvar på dom ..o dom e grymt fina ! kan ta bild o lägga upp dom här me men d e bara ett par som e helt nya dom andra som e nya ska ja spara för d e skor ja vet att ja kommer använda senare ... fyfan va skot man kan ha.. ja tror ja har 11 par sommarskor bara från sommarn från att ja va gravid o efter som e as stora nu på mig så dom åker upp på tradera t sommarn inte innan ..ingen som vill köpa d nu har ja märkt!

nä nu får ja ingen mer ro lilleman ska promt t mig ! så hörs imorn da !!! 

chipp chopp!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0