Sjuklingar!

börjar detta inlägg me dagens låt :)) sjukt bra!



idag vakna vi o va super trötta efter nattens gång me antonie... cristo jobba o jonte va i skolan... men sen ringer mobilen o d e jonte som inte mår bra.. så hem kom han o satt me mig en stund.. när cristo kom hem från jobbet så stack ja en snabbis o handla me mamma o billy på stora willys... o för en gång skull handla ja bara d ja skulle ha förutom 2 lotter som ja INTE skulle köpt om min mamma inte skulle köpt sina hahahah så 50 kr i toan typ.. själv vann hon dubbelt av vad hon betla kul för henne da ! grrrr...

väl hemma igen möttes ja av en super grinig antonie som va hungrig så försökte få i han lite mat... men lilleman börja gråta o hade såååå ont i munnen o blev verkligen helt försörd... gick t sängen me han för o undersöka munnen lite o va ser ja da.. jo hans tandkött på övredelen va heeeelt blått! men stackars liten ..inte konstigt att han har ont.. men vissa barn får så när tänderna ska komma ..plutten !
har gjort 3 försök sedan dess o ge han mat men han bara gråter o gråter.. o d e verkligen du gör mig illa gråt ..sånt gråt som bara svider i hjärtat på en själv.. så nu somna han o när han vaknar blire o ge han en flaska välling!

jonte o ja käka nyss gott.. första ggn ja verkligen hann o få i mig nått ..hungrig va ja kna ja lova... badet i färdigt me ..skulle bada innan men malin kom o störde mig mitt i allt för o lämna t baka mina efterlängtade skor.. o så blev hon fast här ett tag heheh så nu efter detta blogginlägg kan ja lova att ja ska njuta av ett varmt o skönt bad!

mina va snäll o hjälpte mig o kolla upp på ett ungefär av vad ja skulle få t baka från bostadbidraget från 2008 o d va en fiin summa kan ja lova.. o stämmer d så ska jonte få följa me mamma o alla andra t teneriffa.. ja o cristo har bestämt oss för o stanna hemma.. då vi båda vill åka tillsammans när d e antonies första ggn utomlands... även fast han inte kommer ha nått minne av d så kommer vi två ha d ..o d vill vi ha tsammans :) (cristo får ej ledigt) men jonte ska få följa me dom alla fall :) men d vet han inte än! så stämmer minas uträkning så blire o ansöka från skolan om lite ledigt för han ! hoppas hoppas han kan få följa me :)

nä nu ska ja ta mitt bad som ja suktat efter hela dan!

bye så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0