pulkaåkning!

hej hej... missa o skriva igår men inte me flit... familjen skulle glo på film o som vanligt väljer dom en film som ja bara verkligen INTE vill se hahahahha så ja paxa datan då för o skriva o läsa lite blogg... MEN usb ville inte ta filmen så då va dom taskiga o tog datan från mig :( så ja fick sitta där nere o glo på tv..men orka inte länge så la mig ..ja va helt slut ... men igår på kvällen va alla fall den roligaste kvällen på mycket länge.. d va lääänge sen ja skratta så mycket trodde fan ja skulle kissa ner mig hahahahah o ja tror nog hela navesta hörde mig asg! ja jonte cristo o hans två bröder o pappa  tog våran pulka o låna två till av grannen plus stjärtlappar o gick t en stor pulkabacke typ vid 7 tiden på kvällen så d va kolsvart o tomt i backen yes tänkte vi fan va kul vi ska ha hahaha... vid sidan av backen så e d nån som gjort en ren idbana från topp till slut.. o grabbarna lyste av lycka när dom såg den o börja åka först på kläderna ..sen fick dom för sig o åka me stjärtlapp o inte nog me d .. dom skulle självklart pröva pilkan på isen me fyfan ja va så nervös.. för mitt i isbanan så kommer stans gupp..o dom flööööööööööööööög ihjäl sig o d såg så roligt ut ... dom såg ut som små vantar som nån slängde upp i luften.. o d blev både volter o snurr i snön ..o efter ett tag kommer cristos pappa på 53 år o säger ja ska me åka på isen .. o han pröva alla olika åk pulka stärtlapp o kläderna my god ja trodde han skulle bryta varenda ben i kroppen så som han flög i guppet men fyfan va vi skratta allt ja skrattar nu bara ja tänker på d får bilden i huvvet på hur alla såg ut när en efter en flög upp i luften! ahahhahahah nog om detta!


idag har ja o antonie vart vakna sen kl 4 han hade feber i natt tror d e tänderna på g igen för han e kritvit i munnen där tanden ska spricka ur! dumma tänder! 

efter middan så blire en sväng t min mamma o billy på en fika ..sen åker cristos familj t baka t sthlm!

idag blire o ladda upp dagens låt två ggn :P så laddar upp en från igår o så blir d en senare när ja slänger in nästa inlägg om dagens upplevelse hehehe :P

chipp chopp så länge nu ska ja ta mig en dusch! bye

enjoy

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0