ph, kamera, + 1år!

ikväll e d paradise hotell igen :) till o me cristo e helt sådär oooh camilla ikväll e d ph ahhaha sött! sen blire sängen om lilleman lyckats somna vill säga.. hoppas på en bra natt ..bättre en natten som va alla fall!

idag när vi städa hemmet så såg ja våran kamera..o tänkte ja prövar den me olika batterier o då funka den.. fatta att dne e helt ny men de enda batterier den vill ta e laddningsbara o inga andra.. men d gick me ett laddningbart o ett vanligt hahaha skumt d där! o seg e den me.. vill köpa en systemkamera! d blir nog vårat projekt nr två!..blir ju inte att man tar bilder när den e så seg.. barnen hinner ju skratta i fem minuter o när den väl tar så e dom borta!

kollade in min förra blogg här om kvällen o såg att ja har ju haft min blogg i över ett år :)) fan va tiden har gått snabbt! sjukt ju.. för er som e nyfikna på min gammla blogg ..den handlar om min graviditet o när lilleman föddes osv... :) kolla in den om ni inte har annat för er :) crimilla.bloggagratis.se

slänger in dagens låt igen haha eftersom d skulle bli dubbla igår men nej nej så blev d inte...
den bästa låten i rockballadens värld någonsin! bara älskar denna låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0