pappa & mamma

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!!!! :DDDDDDDDD idag har antonie sagt pappa flera ggn o nyss bytte ja blöja på han o han börja säga mamma mamma mamma hela tiden hahahaha han har tidigare sagt nana t mig men idag kom d mamma o nu sitter han på golvet o tittar på mig o säger mamma så underbart söööööööööööööööööööt ... man bara smälter när man hör hans lilla röst o så hans stora ögon o så säger han mamma guuuud d känns i hjärtat kan ja lova o vi som har gått o tjatat ihjäl oss me mamma o pappa hahah o nu äntligen hehe alla fall skulle bara skriva d måstå fortsätta där nere.. håller på o rensar i "källaren"   fyfan d tar aldrig slut.. o cristo bär äntligen upp alla saker som ska ut i boden ute på gårn.. o va händer da. hahaha låsjäveln har frysit fast så d går inte öppna hahaha så d va bara o bära ner allt igen typiskt när man äntligen tar tag i saker o ting här hemma som man har dragit ut på me flit för man inte har orkat!


ja ja får skriva mera sen om min dag :) chipp chopp så länge

Kommentarer
Postat av: mina

åhhh så roligt :D ja de e sjukt va de kan kännas när ens barn säger mamma :D hihi

2010-01-06 @ 19:41:23
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0