öppna förskola :) + 6 steg :))))

sköönt! idag blev ja bjuden t öppnaförskolan ..grannen fråga om ja ville följa me o d ville ja eftersom man sitter hemma när cristo jobbar :(  där hade vi fika o sångstund som antonie älskade heheh o inte nog me d... ANTONIE GIIIICK 6 STEG HELT SJÄLV flera ggn oxå :) så underbart söt !!!!!! såg lite roligt ut då han e så himla liten såg lite fel ut tyckte dom andra me hahahaha får väl se om han fortsätter han tog ju två steg för några dar sen men har inte velat mer efter d tills idag :) underbart söt!!! va även inne på bvc som låg vägg i vägg o träffa antonies nya bvcskötare (va säger man hahaha) alla fall super trevlig va hon o fick även tid till o vaccinera lilleman idag mot svininfluensan ÄNTLIGEN!!!!! sen fick vi även ny tid IGEN t tbc sprutan ! som även hon ska ta så man slipper träffa en ny läkare som ska sticka han ! alla fall nu hör ja att cristo e där nere så ska väl avsluta detta inlkägg ...men skriver ett till lite senare under dan o slänger även då in dagens låt wuuhiiiooo :))) chipp chopp alla gladaaaa!!!

Kommentarer
Postat av: Pety

heheh aa speciellt till dom.. men jag bor hemma hos mina föräldrar justnu så jag har råd att shoppa ti mig själv..flyttar ti sommaren då e d slut på de haha! så passar på nu ;P

2010-01-12 @ 13:20:37
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: MINA

SÅ ROLIGT DUKTIA KILLEN :d



min kusin fyller år så ska hem till henne på fest o sexparty :) hihi aaa o de e ju inte de lättaste o sluta me allt sånt!! haha o jag går fan inte ner om jag inte gör de

2010-01-12 @ 13:36:17
URL: http://minaj.blogg.se/
Postat av: Mamiii Till Feliiis

va kul att han har tagit 6 steg :) underbart

2010-01-12 @ 16:58:02
URL: http://mamiii89.blogspot.com
Postat av: Mamma

Vad duktig han är min lille plutt:-)) Kul att komma iväg till öppna förskolan,är det myran du menar???eller heter den nåt annat nu??Puss o kram

2010-01-12 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0