ont ont

hiluuliuuu!

idag har ja faktiskt inte så värst mycket träningsvärk som ja trodde att ja skulle ha.. men däremot har ja svin ont i mina axlar ..va väl för den maskinen ja körde på la ja på 10 kg tyng på axlarna inte d bästa kanske me mina trasiga axlar men men ..måste ju träna upp dom me !

inatt va sömnen faktriskt bra på mycket länge skööönt o speciellt efter igår vakna inte ens av att kl ringde kl 5 när cristo skulle upp för o jobba.. däremot vakna ja av lillherrn i huset kl 6 inte lika skönt men vi låg kvar en stund i sängen.. sen har ja hunnit me köket.. alla kläder ja bar upp igår kväll som va torra... bäddat, plockat leksaker , o även matat barnen hehehe nu ska ja nog försöka hinna mata mig sj snart innan ja svimmar av hunger :P magen skriiiiker!

får se va dagen har o erbjuda om mamma ska va hemma ville ta ut barnen i pulkan men d e ju inte så skönt  när d e 14 minus grader ute.. brrrrrrrrrrrrrr kallt!

ja ja får väl skriva av mig lite sen när tiden tillåter chipp chopp så länge ha en bra dag alla pööööözz


ps: har sett att en hel del läser min blogg.. skulle va super kul o veta vilka ni e.. vissa vet ja ju redan men om ni som läser min blogg själva har blogg så skriv gärna eran bloggadress så man kan kika in på eran me :)
alltis lika kul o hitta nya bloggar att följa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0