mina nya tatoos :)

här kommer lite fina bilder på mina nya tatueringar :)))))

resten får ja vist ladda upp sen för dom va skit stora så måste minska dom lite

håll utkik :P

min vackra text om förhållandet t mig o mina underbara barn!


texten som e tillägnat t min mamma pappa systrar o bror :)



o mina latinska citat (fånga dagen, kärleken övervinner allt, tiden förändras o du me den, känn dig själv, konsten att älska )


så mera bilder från nyår kommer som sagt lite senare bye så länge :))

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina tatueringar,får se dom lite bättre när du kommit hem.Hoppas allt är bra med er.Gott Nytt År,Hälsa alla,Puss o Kram <3

2010-01-01 @ 23:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0