mildare väder!!!

idag när ja kolla på termometern så stog d på bara 6minus jaaaaaaaaaaaaaaa äntligen e d lite mildare väder ! kanske kan gå ut me jonte o åka pulka d skulle va kul sista dan på lovet ! får se va han vill! 

har precis pratat me en tjej ang mammapenning då hon öveklaga o efter 6 månader fick hon äntligen rätt.. så på måndag blire o ringa idioterna! för o be om att få överklaga ..risken e ju den att dom säger nej då d gått lång tid.. men fan d e ju pengar ja har rätt till... när allt hände så va man så chockad att d blev som d blev o man hade precis fött barn osv o hade ingen ork till o bråka me dom sakerna.. men nu i efterhand så känns d jätte viktigt! o imorn e d d första ja gör o slår deras nummer! HÅLL TUMMARNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

va har hänt idag da ehhehe har hunnit ätia frulle me barnen lekt me antonie på golvet men han drog bara ifrån mig hela tiden haha så d sluta me att ja satte mig uppe i soffan för o skriva lite i bloggen o då blev ja genast intresant igen ahhaha d där e bra märkligt! lika dant va gäller stora grabben! han e inte ett dugg intreserad av o prata me mig men så fort telfefonen dyker upp i min hand då har vi helt plötsligt en miljon saker o fråga o prata om hahahaha barn e för roliga :)

imorse vakna ja igen av att antonie låg brevid mig o sa mamma mamma mamma hehe så undert söt ! ville bara krama ihjäl han ehehhe :))

nä nu ska ja försöka o få lilleman o sova en stund han e super trött!

höres sen chipp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0