magsjuk igen!

tjaaaaaaaaaaaa så e man hemma i norrköping igen gud va skönt! alltid skönt o åka iväg ett tag men d e lika skönt varje gång man kommer hem igen .. som man brukar säga borta bra men hemma bäst!

ja som sagt magsjuka e min rubrik för detta inlägg.... inatt va d min, pappa, o cristos pappas tur o åka på skiten fyfan va dåligt ja mådde igår kväll o inatt slog d till ja bara haaaaaaaaaaaaaaaatar magsjuka d borde va förbjudet o alla borde ta den jääävla vaccinet .. d e nog d värsta som finns o behöva spy oooh vikken otäck känsla.. blää!!!

alla fall bilresan gick bra hem antonie sov rätt mycket så ja fick sj lite vila... när vi kom hem så laga cristo lite mat sen blev d en lång o varm dusch o nu hamna ja här ja tror dom somna ... hehehe jonte sov me i bilen så resan gick bättre än väntat!

funderar på o ta en promenad t netto o handla jordgubbar.. inte d bästa o äta nu ja vet men ja e ju sååå sugen.. o farbror doktor säger faktiskt ät va du känner för när du e sjuk :P ahhahah


alla fall så mår ja super bra bara så hiiimla trött i kroppen så ikväll blir d o lägga sig så fort lilleman sover... för imorn ska ja o jonte på bio alvin o gänget 2 vi såg 1an på bio så vi har bestämt att vi ska ta 2an me :) men som sagt får bara hoppas att jonte inte åker på nått skit till imon!

har tyvärr inte fått några bilder än från nyår men lovar o ladda upp d så fort ja har dom.. e sj lite ivrig me o ladda upp ehhehehe

nu ska ja ringa min syster o sen dra mig utot ...

chipp chopp så länge bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0