huvudvärk!

hej hej o så börja morronen me huvudvärk... satan va d dunkar ... fick sov morronen men d sluta me att ja gick upp o tog lilleman i alla fall ... kunde inte somna om .. nu väntar ja bara på att maten ska bli klar så ja kan äta o sen ta en sväng bort t hc o handla huvudvärkstabletter plus kräm t tatueringen!

skulle på bio me jonte idag men alla platser va slut :( fanns bara 2 st kvar o d va en på ena sidan av rummet o den andra på andra sidan av rummet så vi boka t imorn :) skönt ändå för har sån sjuk huvudvärk!

ja orkar inte ladda upp bilder just nu ... ni som känner mig har ju mig som vänn på facebook o har förmodligen sätt mina nyårsbilder där :)

här kommer alla fall lite bilder på mina älsklingar!



   

  
inte mina älsklingar da hehe men pappa me alla sina svärsöner hehe tyckte bilden blev så fin :)





  

d får räcka nu måste lilleman äta mat han börjar bli grinig hos pappa hehe
¨
chipp chopp så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0