gommorron LIXOM!

idag e ja TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT riktigt trött detta borde va förbjudet! har en liten grabb som dom flesta vet som inte sover som han ska på natten o dessa tre nätter som vart har han vaknat o varit skit pigg o kryper omkring o har sig .. första ggn inatt börja vid 2 så gick cristo o gjorde välling o sen somna han om ... sen börja han styra vid halv 6 o höll på till halv 8 o då tog ja upp han.. o nu somna han om.. o ja e super trött men har super svårt o somna om efter så lång tid.. kommer väl somna lagom till att han ska vakna så ja får va uppe o sova en stund sen när cristo e vaken d blir bättre så :)

oooooooh längtar efter mitt badkar! fyfan vill så gärna bara lägga mig där o njuta sönder mig i varmt varmt vatten o lyssna på skön musik o tända lite ljus o bara slappa loss! men får vackert vänta i en vecka till o lite till typ får se hur tatueringarna läker.. nu har dom alla fall börjat skorpa sig vilket betyder läkningen e igång! skynda skynda skynda så ja kan få ligga i mitt underbara badkar ahhahahahah

händer idag da???? jo vila ... tvätta klart städa lite hade ja tänkt ..sen kanske ta en promenad t min mamma får se va dom har för planer känns som d va rätt länge sen man titta förbi.. o sen kanske gå förbi jenny me o se hur renoveringen blev :))

ja ja skriver väl mer sen o informerar om min dag när ja inte har annat för mig :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0