gäääsp!

aaaa trött e ja idag precis som ja misstänkte redan inatt ahha igår när ja la mig så låg ja nog i en timma o glodde o tänkte en massa.. o när väl ögonen började kännas tunga så vakna lilleman o ville äta...så upp igen o fixa välling... sen vakna ja nästa ggn kl kvart i fem o cristo gick t jobbet.. o ja va tvungen o ställa om min kl då hade sitt alarm på min telefon.. o självklart vaknar antonie av kl o vägrar somna om .. han sommnar om runt kvart över 6 .. sen vakna han igen börja styra o ja kollar på kl o ser att hon redan har blivit halv 8 tänkte WHAT!!! näääj jonte kommer komma försentmen tack o lov så satt han redan i soffan o såg på tv hehe... så fram fort me kläder fixa frulle o iväg me han ..så han kom nog i tid... måste även ringa skolan idag då ja köpte inneskor t han då d e sååå viktigt i skolan o jätte bra dom vart snodda efter ca 1 -2 veckor så d hoppas ja verkligen att dom står för! kan ju inte springa o köpa skor till jonte som alla andra snor från han INTE BRA ALLS!

e d nån som har nån stor råttbur o vill bli av me den ja KÖPER DEN!!!! kolla på ny bur i butiken o den va ju inte billig direkt me tanke på vilken stl man behöver ha när man köper två st o dom blir ju rätt så stora! ahah d första jonte börja prata om imorse va hur mycket han längta tills veckan då råttbebisarna kommer in till butiken hahaha

idag ska ja försöka få mitt sovrum fotat o slänga in en bild på hur fint d e :)) hihi

ja ja nu ska ja börja fixa lite o sätta på en tvätt tänkte ja ..o på tal om tvätt måste ja kontakta våran hyresvärd då min torktummlare inte vill funka o den blir för varm ..dom som bidde här innan hade typ tjugoelva hundar o d va hundhår inne i hela tummlarn mysit lixom! ska säga till dom att antingen ta bort tillvalet då ja inte hade mycket t val då d valet redan va där på kontraktet annars får dom ge mig en helt ny.. den ska fan fungera om ja ska sitta o betala på dne varje månad lixom  o d e ju inte direkt fräsht me en massa hundhår på sina kläder !!!!

nä plikten kallar pöözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0