Fynd!

tjaaaa nu e ja väääääääldigt lycklig ahhaha ja e som dom flesta vet rätt så skogalen! alla fall i skor me hög klack.. ja har låtit bli o köpa sånt då mina fötter fortfarande krymper efter graviditeten men nu känns d som att dom krympt tillräckligt hehehe... idag va ja som sagt en sväng på stan me min mamma va hos optikern på förmiddan o ja har brytningsfel på höger öga o behöver glasögon på d oxå nice ...lr inte! men ja sa att nu måste ja koncentrera mig på mina tänder o den kostnaden sen får ja ge mig in på glasögonen!   jaja nog om d ..väl t baka i stan så går ja o mamma runt o glor o vi ser en affär som ja bara dött för o gå in i just för dom bara har såna höga klackar o dessutom e skorna sviiin dyra där inne! men nu ska dom tydlgen stänga igen så ALLA skor kosta 100 kr äääääääääääääääääääääääääääääääh my god! in o pröva en hel del skor o fick me mig 3 par stövlar me hög klack oooooooooooh ja e så glad fatta vilket kap dom hade kostat mig tillsammans ca 1800-2000 så d känns underbart att ja för en gång skull oxå hitta saker på "rean" hehehe köpte även en liten present t min kusin chatos o kims lille bebis som kommer i mars ..kunde inte låta bli va ju sååå gullit!!! hitta även en hel dle underkläder för 15 kr styck skit fina så d känns ju me supööör dupööörr :P e ganska så nöjd me mina köp idag!

nu e ja precis hemkommen o antonie sover o grabbarna spelade spel men nu ska alla äta.. ska hålla dom sällskap o visa mina fina köp

chipp chopp!!!


Kommentarer
Postat av: mina

ohh vart hitta du billiga underkläder då ? skulle me behöva köpa nya hahaha

2010-01-30 @ 20:38:00
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0