fler resande t spanien!

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaH!!!!!! fifaaaaaan ja vill bara skrika ...ja vill me ja vill me ja vill meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nu e d verkligen alla som står varandra nära i familjen som ska åka t teneriffa o ja vill meeeeeeeeeeeeeeeee ... snälla kära gud om du finns där upp låt mig få mina pengar tillbaka från cp försäkringskassan... känner ja dom rätt så hittar dom nog på nått som gör att ja inte ska få dom... men hoppas går ju göra... får veta i slutet av januari om ja får t baka o hur mycket ..ååååh ja vill så gärna åka... skulle mår riktigt pissit om ja inte kunde följa me alla ..o behöva sitta hemma o själv o veta att hela ens familj har super mysigt t sammans i spanien lixom... oooh gud ja får nästan lite ångest av att inte veta hahahahhaha
vi kolla va allt skulle gå på o för oss 4 skulle d bli ca 12000 me försäkrings o transfär o mat på flyg osv... men e d så att cristo måste stanna hemma o jobba så skulle d bli 7000 fan vikken skillnad... men hoppas att vi får pengar o att hela min lilla fina familj kan uppleva detta tillsammans :)

nä nu måste ja fokusera på nått annat vill s¨datan hahahaha låter som ett psykfall just nu märker ja hahahhahha men lugn ja vill bara åka thats it!

väntar in min kära sambo ska komma hem från sitt möte på jobb.. sen ska ja ta mig t stan o handla lite saker t elutagen som vår kära lilla plutt e på konstant! LIVSFARLIGT! dags o börja säkra hemmet lite mer!  grinden e ju upp redan vid trappen .. o alla skåp va redan säkrade så d e skönt att vi slapp d.. men dessa elutag som han bara älskar o undersöka hjälp d e otäckt! så d blir o åka o shoppa såna .

nu ska ja hämta lilleman som vaknar hör ja hehe typiskt för ja satte mig här en liten stund ...

chipp chopp så länge :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas det ordnar sig med försäkringskassan så att ni kan åka iväg på resan! Vi var på Teneriffa när Tindra var två år. Det är den bästa resan jag har gjort. Vilken vacker ö! Jättefin natur. Men kallt i vattnet, brr... Stället vi var på var inte barnvagns vänligt. Jätte höga trottoarkanter och träd mitt i trottoaren! Vet inte riktigt hur dom har tänkt? Kram Jenny

2010-01-13 @ 18:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0