färga hår :))

häääj häääj! :P

denna lördag kommer att rulla på rätt snabbt tror ja då en hel del kommer att hända ehhehe ..nu har lilleman somnat för en stund sen.. jonte e hos en klasskompis :) äntligen gick han ut en sväng! han hatar snö o vill aldrig va ute me kompisar... o igår fick dom klasslista från skolan o imorse kl kvart över 9 ringde hemtelefonen o d va jontes klasskompis så dit drog han kl halv tio :) han ringde även förut t min mobil... o ja fråga om han vill nått speciellt för han satt o spela... men då sa han att han ville bara kolla så ja inte va ensam.. då fick han till o me dåligt samveta att han gick ut.. stackarn.. men ja sa att ja absolut inte va själv att ja hade cristo o höll ju på o städa hahaha sötnos!

idag e d ju som sagt lördag vilket innebär en sväng t godisaffären :D sen vid 1 tiden så kommer mina hit o lämnar kevin som ska stanna hos oss när mina går på dop ... efter dopet o så kommer även mina o nicole hit.. för o sedan åka hem imorn :(((((((((((((((((((((((((( vill inte att dom ska åka hem ! men tyvärr måste dom ju d :(  alla fall blir o laga lite käk när kevin har kommit ... va ska man laga da ?? hmmmm e så sugen på sån riktig husmanskost typ potatimos o köttbullar me gräddsås o lingonsylt mmmm men har ingen potatis kvar.. får se om d blir en promenix t netto!

ikväll gör vi ett nytt försök me o färga mitt hår hahaha glömde totalt o göra d sist! ahaha  minnet!

nä ska väl ta o fixa mitt kök igen sen börja tvätta lite igen ! bläääääääääääääääää

hallå människor var e kommentarerna ...d e ju så kul o få kommentarer ...ni börjar bli klena me d nu på sista tiden kom igen nu släng in en kommentar lite då o då :))

chipp chopp så länge ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: PRECIOSO.SE

Hej! TACK

Din ska jag läsa mer när jag kommit hem. Är ej hemma för tillfället. :) MEn en fmailjeblogg, thats i like it!

2010-01-23 @ 13:12:51
URL: http://precioso.se
Postat av: ee

tkr du att jag ska ha frågestund ? (:

2010-01-23 @ 21:11:53
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/
Postat av: PRECIOSO.

okej, ska sova om en stund ! :D Haft en bra dag?

2010-01-23 @ 22:12:41
URL: http://precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0