2009

hitta detta på en blogg som ja läser ! så nu snodde ja den o svara ja me :))


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

hmm jo säkert men inget ja kommer på nu direkt hehe

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jag, mina, hanna, natti, zahra, patti, milli, o många många fler fick hjärnsläpp ehhe

4. Dog någon som stod dig nära?
nää tack o lov!

5. Vilka länder besökte du?
Sverige haha va ju på tjocken :)

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
aaaa en utomlandsresa me min familj :)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
090409 dan då ja födde min andra son Antonie

8. Vad var din största framgång 2009?
att ja blev tvåbarnsförälder :)

9. Största misstaget?
hmmmm inte en aning

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jo ja har ju en tendens o åka på allskit som kommer i ens väg tyvärr!

11. Bästa köpet?
allt ja köper e bra köp enligt mig :P

12. Vad spenderade du mest pengar på?
mina barn o kylskåpet ahaha

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
allt som har me familjen o göra gör mig riktig glad!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? 
alla bäbisvisor hahaha som man nynnar på när man har småbarn

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
äääh haha nog lessnare då ja va gravid o hade väälfit mycket hormonsattacker hahahaha

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit mer hand om mig sj kanske

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte

18. Hur tillbringar du julen?
va hos mormor o morfar me en stor del av släkten

19. Blev du kär i år?
 
aaa ja blir bara kärare o kärare i min bäjbi cristo 

20. Favoritprogram på TV? 
paradise hotel alla andra serier blir o ladda ner kan ju inte hålla mig hahaha

21. Bästa boken du läste i år?
pojken som kallades för det (riktig hemskbok grät mig igenom sida för sida)

22. Största musikaliska upptäckten?
Vet ej?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
aaa bäst va nog helkroppsmassage i två timmar som ja ännu inte utnyttjat ..men d ska ja fan göra i veckan!

25. Något du önskade dig men inte fick?
nää

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Umgicks me min familj o bara tog d lungt

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
en vist på några miljoner kanske hahaa

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
hahaha tvåbarnsmamma som inte pallar bry sig för tillfället asg!

29. Vad fick dig att må bra?
Mina underbara barn o sambo

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
hahahhahhahahahahhahhahahahaha den vanliga T.I o orlando bloom ;)

31. Vem saknade du?
mina systrar

32. De bästa nya människorna du träffade?
 
hmmm vet inte


nu ska ja hämta jontes kusin ville så dom kan umgås lite... chipp chopp


Kommentarer
Postat av: Pety

Jaa de e väl så hihi :D

aa har funderat på de oxå så dom får de bli!! tack så mkt o gott nytt år på er med!

jättefina bilder i inlägget nedanför på din familj!!! så sööt lilleman

2010-01-04 @ 11:42:50
URL: http://petisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0