youtube!

wiuuuuuu tjaa!

nu har ja äntligen laddat  ner programmet som gör att ja kan ladda ner musik via youtube tack bästa lillebror :)))
för ja mitt klant råka radera hela min musik mapp ooh blir galen på mig sj ibland!
har även fått en massa musik av en kompis tack!!!

så nu dunkas d lite  softmusik igen skööönt! lilleman somna äntligen efter en massa   strul o bök. idag har han knallat iväg HELA tiden han e inte klok min lilla plutt ehhehe ...men idag har han inte ramlat nåt utan bara går o går :) o han e ju så söt.. d ser lite tokit ut han e ju så liten hehe.

när lilleman har vaknat igen så blire o ge han  lite mat sen ta  på oss o dra en sväng  t hc o handla lite så jonte fick för sig att vi ska baka chokladmuffins me strössel på :S hahaha så ja lova att vi ska göra d idag :)

ikväll kommer även syster o andres t norrköping men vet inte va hon har för planer så vi mräker ikväll om vi ses idag lr imorn ehhee

nu ska ja dega lite i fb  o läsa lite bloggar sne börjar fullrullet igen hehehe

chippchopp så länge pöööös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0