uppe me tuppen!

Ja hopp då va vi alla uppa samtidigt imorse o hemma oxå d va inte igår... lr a jonte ska snart t skolan cristo erbjöd sig o va uppe me antonie så kunde ja lägga mig igen men bara för att han fråga o e vaken så e ja super pigg :S o inte har ja sovit direkt bra heller så ja borde va trött... hmmmm alla fall

idag ska ja faktiskt passa på o gå t hc som inte blev av igår då kroppen sa ifrån men idag e cristo hemma o ja kan gå precis när ja vill...

nu vill ja att d ska bli fredag då kommer min fina bunos in på kontot o då blire o ta familjen o shoppa d dom vill ha... har redan lovat jonte 2 st råttor ehhe o bur o hela kittet o d blir väl en fin summa d me efter d hon i butiken visa mig vad som e bra o ha... o jonte ville ha allt fint som fanns till dom hahahah den enda ja kan välja saker till själv e ju lilleman han bryrs sig inte än va han får o han säger inte heller än va han vill ha d e bästa hahaha då kan ja köpa precis va ja vill t han utan protester ehheeh :) sen efter fredag vill ja att d ska bli lördag då d blir o tatuera sig ....ahahah cristo bad mig o lugna ner mig lite me alla dessa tatueringar (då ja redan har 20 st) men d kan han ju fetglömma hahahha men denna gång ska han faktiskt fixa en gammal tatuering d e på tiden måste ja säga :) sen kaaaanske blire ett nytt projekt .. ja vet alla fall en sak ja ska göra men den kommer ja ine göra än för den komma ta väldigt lång tid... fundera nu inte för mycket på va d e hahahah syrrans kille Andres satt igår på msn o försökte få ur mig va ja skulle göra hahahah men han fick inte heller veta hahahaah snart  snart  snart.. om ja nu beslutar mig för o göra en till så kommer d komma bild på den i såna fall håll utkik på lördag lr fredag :)
under lördan händer även lite mer saker som ska bli väääldigt roligt... men d skriver ja oxå om vid ett annat tillfälle....

nä nu ska ja umgås lite me jonte innan han drar ..han sitter här brevid mig o tjuvläser hahaha min lilla groda ..har nog aldrig träffat ett nyfiknare barn hahaah

just d måste ringa hyresbostäder me har en del o klaga på chipp chopp så länge pööözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0