trött trött trött :O

hjälp va trött ja e ... tror ja ska lägga mig efter detta inlägg båda barnen sover o ja e helt slut .. antonie har vart på mig konstant idag ...o vart så grinig vet inte va d har vart me han :S idag har han även gått flera steg hihi t mig så söt e han.. mamma timmie o billy kom förbi en sväng innan deras träning så då passa antonie på o visa hur fina rörelser han kunde göra t imse vimse spindel o hur fint han gick alldeles sj :) min duktiga kille .. o nu på kvällen satte ja han i ett bad då han hade lyckats kleta in både majskrokar o kräm i huvvet ehehhe han somna till i badet medans ja tvätta hans hår o även när ja höll på o smörja in han me hans olja hahahah så söt! 



idag kom även lill tessan en sväng satt o prata me henne o kääka lite lunch som hon hade me som ja laga till goooott.. sen kom jonte hem o dom tog ut varsin råtta.. tur att lill tessan kom ..själv e ja så larvig me o ta ut råttorna när ja e sj hahaah ja e lite små feg för dom.. tycker d e lite otäckt ..har aldrig gillat dom för mig har alltid råttor varit orm mat hehe så måste nog bara vänja mig :) men dom e ju så jääävla snabba helt sjukt ju! jonte säger att han vill lämna t baka den vita då d e hon som har damp som han säger haha han säger hela tiden kan vi inte åka o byta henne ahhaha han klarar inte henne hon e allderles för snabb för han hahah men ja sa att hon kommer lugna sig snart allt e ju nytt för dom små liven me hehe ja ja d blir nog bra så småningom :)




just d i natt som va så hade mamma o dom inbrott i sitt garage för andra ggn på en vecka IDIOTER D FINNS men dom blev tagna.. vi alla får gå på rättegången sen bara för o se vikka nötter d va himla snorungar.. polisen tippa på 16-18 år både ja o mamma sa att timmie borde då inte gå då han kommer förmodligen se svart .. o ja skulle inte vilja träffa på han då . han börja bråka (på skoj) me mig igår när ja va där o  ja fick ju dyng stryk haha flög som en liten vante hahaha min bror e stor o stark tack vare crossen sin hehe  o d va väl dom han ville åt ..men icke sa nicke!
här e min stora lillebror när han kör sin cross på isen ute på sjön ..modiga han ehhe



imorn e d tandis :SSSS vill inte oooh fan d kommer göra så ont ... e d nån som känner för o gå istället för mig lr hahaha sen kommer d eka rejält i plånboken... sen e d tbaka t tandis på torsdag o då kommer d eka ännu mer i plånboken varför ska d va så dyyyyyrt ??



nä nu ska ja logga ut o glo lite sen blire sängen .. gonatt


Kommentarer
Postat av: mina

åhhhh såååå sööööööt liten råtta :D älskar råttor asså för de kan verkligen bli så tama.. den vi hade gick löst hemma o kom när man ropa på henne :)

2010-02-08 @ 22:05:38
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0