tidsfördriv :)

e väl noll personer som läser detta haha men ja e utråkad t max o har inget annat för mig..

(x) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig: joo
(x) Hatat kärlek: aaaa
(x) Sagt nej till sex: hahahahah AAAA asg
(x) Cyklat utan händer: d e klart
(x) Tycker att sommaren borde komma nu: VERKLIGEN!
(x) Känt mig som ett as: d har vi nog all nån gång!
( ) Älskar att gunga - älska d innan men nu mår ja bara illa haha måste va åldern
(x) Är höjdrädd: aaaaa
( ) Är homosexuell: näääää
(x) Kysst mig själv i en spegel: d e nog nått alla oxå har gjort som små hahaha
(x) Hoppat från ett fönster: aaa
(x) Viskat i någons öra: aaaaa
(x) Förlorat någon jag älskat/älskar: aa tyvärr
( ) Dödat någon: haha räknar blommor för då borde ja åka in på livstid ahhaha :P
(x) Bakat sockerkaka: baka va nog d ända ja gjorde som gravid haha o åt!
(x) Velat dö: aaa
(x) Lyssnat på samma låt en hel natt: aaaaa
(x) Ätit godis istället för att gråta - näää ja gör båda två!
(x) Skrikit hora till någon: aa tyvärr
(x) Varit hög: aaa på kärlek :P
( ) Hatar värme: den som gör d e inte frisk
(x) Har skrivit på någons arm: aaa
(x) Har dissat någon som ringt på min mobil - aaaa
(x) Har hatat någon som jag egentligen älskar: aaaaaa
(x) Har ångrat mig: aaaa
(x) Varit svartsjuk: aaaa
(x) Har hostat blod: aaaa
(x) Hoppat omkring på stan: ahha vikka tråkiga frågor..men aaa
(x) Tycker om kladdkaka: love it!
(x) Har ätit middag med någon jag tycker om: aaa
(x) Har hatat mina föräldrar: hata e ett starkt ord.. o ja skulle aldrig hata minaa föräldrar alla fall inte dom som uppfostrat mig!
(x) Ätit jättemycket och sedan spytt: hahah aaaa
(x) Har hatat min kropp och mitt utseende: AAAA
(x) Har spelat gitarr: aaa
(x) Skrattat åt mig själv: haha alltiiiid
(x) Sjunger/sjungit i duschen: aaaa ibland så
(x) Skrikit mig hes av panik: aaaa
(x) Blivit strypt: aaaa tyvärr
( ) Har sett någon dö:
(x) Har skakat av nervositet: aaa
(x) Blivit slagen seriöst: aaaa
(x) Har skrattat så jag gråtit - Händer rätt ofta! HAHA
(x) Sprungit och gråtit samtidigt: aaaaaa
(x) Haft solen i ögonen med ett leende: aaa
(x) Slängt porslin/glas i väggen: ahhah aaaaa o d känns underbart skönt ibland!
(x) Hatat hela världen: aaa
( ) Sjungit till Håkan Hellström med någon jag tycker om: näää

(/) Tycker att pengar är viktigare än något annat - pengar är makt tyvärr....
(x) Gillar inte då folk tjatar på mig: sååå jjobbit
(/) Drömmer ofta mardrömmar: njaa till o från
(x) Skulle kunna dö för någon: A MINA TVÅ SÖNER!
(x) Har ett smeknamn: aaa ett antal
(x) Somnat på golvet: aaaa
( ) Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen: näää
(x) Åkt buss genom halva sverige: aaa
( ) Kastat mig framför ett fordon: mää nää verkligen inte haha
(x) Älskat någon som inte vet om det: mmm
(x) Skrapat upp knäna: aaaaa
(x) Tycker att krig är idiotiskt: vikken idiotisk fråga ...tror alla vet d svaret! AAAA
(x) Tuggat på ett grässtrå: aaaa
(x) Varit nära döden: aaa
(x) Hållt i en orm: aaa älskar ormar
(x) Varit så full att jag inte kunnat gå: ahahha aaa tyvärr
(x) Trott att jag varit odödlig: ahhaha näää

( ) Kastat min telefon i vattnet: mm för många ggn ja e riktigt klantig
(x) Vaknat av att jag gråter: aaa
(x) Känt mig som ett får - HAHAHAHA
(x) Haft läppstift: aaaa
(x) Har gråtit i någons närvaro:aaa
( ) Älskar regn: näää
(x) Önskat mig ett liv med en speciell person: mmm
(X) Har slagit till någon så att personen tappade andan - aaa
( ) Har en studsmatta hemma: näää
( ) Kysser med öppna ögon: nääää
(/) Gillar att städa - ibland
( ) Har varit lunarnörd: haha faktiskt aldrig
(x) Har gråtit av lycka: aaa
(x) Kan över tre språk: räknas några få ord ? för då kan ja måånga språk asg
( ) Har bra självförtroende: nu näää verkligen inte
( ) Tror att jorden går under snart: nää
(/) Tror på gud: när ja känner för d

(/) Är en negativ jävel - Har mina perioder

( ) Drömt att jag varit död: näää
( ) Har aldrig druckit öl: joo d har ja visst
( ) Trivs med min kropp: nu näää
( ) Har ätit kattmat: men fyy näää
( ) Är dålig på att säga nej: d e bara kolla mina svar :P

(X) Har någon gång känt dödslängtan: aaa
(x) Avskyr matte : aaa
(X) Tycker om att spela piano: a faktiskt
(x) Är en dagdrömmare: aaaaaa
( ) Har varit på hultsfredsfestivalen: näää
( ) Är vegetarian: nä verkligen inte gillar kött för mycket :D
(x) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet: aaaa
(x) Hade gosedjur som liten: aaa
(x) Har förlorat en nära vän: för många tyvärr
( ) ska flytta så snabbt som möjligt: ääh näää
(X) Knaprar ofta alvedon/ipren eller liknande: ääh a typ varje dag! ja e en ritkig piller maja ta mig inte på ordne nu ja menar gällande alvedon!
(X) Skriver dikter eller andra texter: aaaaa
(/) Är emot abort: beror på i vilken situation...
( ) borstar aldrig håret: ibland ..e för jäävla håröm... o har för mycket lockar.. men när ja ska ha rakt så :D
( ) Har/haft tandställning:näää
(x) Faller nästan alltid för fel personer: aa tidigare i mitt liv jaa 

( ) Ätit/äter godis på skoltoaletterna - : näää va äckligt
(x) Skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon just nu: aaaa
( ) Hatar mjölk: näää
(x) Ser på family guy: aa ibland
( ) Har gått/ska gå på bal: näää
 ( ) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar: näää
(X) Har snusat/snusar: aaa HAR INTE GÖR
(x) Har rökt/röker: aaa HAR  INTE GÖR
(x) Verkligen hatar att gå till tandläkaren: aaaaaaaaaaaaaaaa
( /) Tycker att jesus verkar varit en trevlig prick: ahhaha kanske
(x) Har dansat på scen: aa d va mitt liv en gång i tiden
(x) Vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta: mmmm
(x) Älskar någons leende : aaaa
(x) Har syskon: aaaa

byebye nu blire ingen mer blogg för i kväll... hörs imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0