sent inlägg !

hoppsan kerstin va sent d blev idag hehe mitt första inlägg för idago dan e snart slut heheh alla fall har inte vart hemma på hela dan...så när ja väl kom hem blevdo äta mato va me familjen o sen ta ett varmt skönt bad! fyfan va ja NJÖT! bara älskar efterlängtade bad! BÄST!!!!!!

min dag börja alla fall me att fixa göra iordning oss för o lämna mina o barnen t tåget då hon skulle hem idag.. så ner dit o sen en sväng t netto för o hälsa på cristo..jonte fick stå i kassan me han tror ni han va stolt lr ahaha gullunge!

sen  gick ja o jonte en sväng på stan o tog en fika då antonie skulle äta mat, sen gick vi upp en sväng t johanna då jonte har tjatat i typ ett år på o få gå hem t henne så först kunde hon inte oprecis när vi e vid bussen så ringer hon o e hemma igen så ja fråga jonte om han orka gå t baka lr om vi skulle ta d nån annan dag ..men han vart överlycklig så d va bara o vända på klacken.. där uppe va även linus ahhaha så söt han e han tala om förmig attmin son heter minsann inte antonie utan tooonooooo ! o när ja sa nej han heter antonie då peka han på mig o sa FEEEEEL hahha o blev galen verkligen ja skratta så ja höll på o pissa på mig hahahah

alla fall stanna där under dan sen komäven cristo o planen va att han skulle hämta upp mig o barnen men kom sj upp en sväng o däcka på soffan han börja kl 6 imorse så han va rätt slut ...när han vakna så va d bara o ta på oss o ta oss hemmot ..o d va skönt o komma hem igen ! nu soveralla o här sitter ja o ska baraskriva klart sen kolla påone tree hill :)   sen kan ja lova att d blir sängen för mig me!

så ha en härlig kväll/natt kram o vi höres imorn igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0