saknar!

saknar redan mina systrar som nyss lämna mitt hem :( saknar dom alltid så mycket då man aldrig vet när dom kommer nästa gång...

alla fall nu kommer ja kunna uppdatera min blogg som vanligt :) kommer inte ha lika fullt upp.. ehhehe

nu lite bilder för snart vaknar antonie o då måste ja slita mig från datan o får då skriva lite senare när han somnar nästa gång :)

på g inför att åka o hälsa på min (camilla)famror Blanca


pappa o antonie utanför farmor


lite bus utanför o i hissen :) även en bild på blivande HC
  

Vackra farmor ja o antonie


Farmor blanca inspekterar antonie från topp t tå  :)
   

hitta en bild på min farfar o där satt även en bild på jonathan :) d e enda bilden ja har av min farfar då ja aldrig hann o träffat honom då han tyvärr gick bort när min storasyster låg i magen .


antonie busar som vanligt
  
charmtroll nr 1


hemma igen lagade pappa goood goood chilensk mat CHARQUICAN muuums 


sen hitta vi en lampskärm som skulle kastas o den hade vi väldigt roligt me hahaha
   

Jonte o sin älskade Zelda


mina passa me på o mysa me dom små sakerna tur d för ja klarar d inte.. men hon älskar dom ..*uuuh ryser*
  
pappa in action i antonies blivande rum :)


ena väggen :)

lite suddig men ändå (sängen ska han som sagt ha när han blir större heheh)


andra hörnet :)


nu fattas d bara en stor plast spegel från ikea o sen lite andra tavlor på Nalle Phu :)

igår såg vi filmen Precious fyfan vilken sorlig film fan va ja gräääät tårarna ville inte sluta rinna.. o bara ja ser trailern nu så blir ja riktigt gråtfärdig...den va HEMSK!

nä nu blire o fixa lite lunch för snart vaknar lilleman chockad att han har sovit så länge :S

ha en fin fredag me en massa fredagsmys :))

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0