Pankakstårta :))

idag har ja som sagt städat men SOM VANLIGT ändrades planerna snabbt när Jontes släkting ringde mig o fråga om ja ville ta en paus o åka me henne t stan.. o d gjorde ja ... men gick bara en stund ..när vi ja väl kom hem så mådde ja skit illa o d kändes som ja ville spy... men har än så länge inte gjort d som tur e :) däremot spydde antonie ner mig förut ..men han höll på som bara dne i sängen o hade precis ätit så inte konstigt att han spydde...

 

idag kom även jonte hem me kusinen wille som vi tänkte kunde få slippa lite frita ..bara d att när dom kom innanför dörren så va jonte helt svullen i ögat o precis knallröd.. o ja fråga självklart va som hänt.. då visade d sig att fyra grabbar i åldern 10-11 år har börjat kasta iskocker på dom o en pricka i jontes öga.. hoppas ja ser ungen som gjorde d.. fyfan d där e ju livsfarligt. ögonen e inget o leka me! så han har väl en vacker blåtira imorn ..får hoppas d inte blir så farligt!


idag gjorde ja en goooooooooooooooood pankakstårta hihihi skiiit gott o barnen tyckte me om d jätte mycket.. den servera ja me antingen glass lr grädde o båda barnen åt massor! även antonie ska få smaka på d när han kommer upp ur badet me pappa hehe ...när vi satt o åt så ser vi hur antonie sitter o tuggar på o kvälver som om han ska spy o ja ser att han äter på nått.. både ja o cristo rusar dit o får ut jord från hans mun ...ja e en riktig klant måste ja säga.. igår lyckades min kära son få ner krukan på golvet o ja missa vist lite jord o d fick han i magen idag ... ja öppna hans flaska så d skulle komma mycket vatten så han automatiskt skulle spotta ut d .. men gott som d va me vatten så svalde han på som bara den hahahaha sötnos.. så jorden kommer väl ut imorn hahaha


     




imorn ska ja t stan me jonte han vill äntligen klippa sig frivillit :) han sa imorse till mig att ..mamma snälla vi åka t stan så ja kan klippa mitt hår d går inte göra frisyr ahhaha min stora kille ..d e frisyr varje morron deo o parfym hahaha grabben min börjar bli tjejintreserad ahaha o då ska han va snygg o lukta gott säger han hahahah ..såg ett par skit snygga skor som ja vill köpa till han me :) får se va han säger om dom!

nä nu ska ja ta upp antonie från badet sen blire o kolla lost avsnitt nr 2 då vi sket i d igår eftersom kl va rätt mycket o den va lång... så idag blire lost :))))

 


Kommentarer
Postat av: mina

nae stackaren :( vilka jävla idiot ungar de finns !! :@



haha a o snart kommer han hem me tjejer hihi :)



åhhh va gooooood den tårtan såg ut jag har nog aldrig ätit pannkakstårta tror jag så de vill jag ha nästa gång vi kommer :P hahaha



pöss <3

2010-02-05 @ 10:03:59
URL: http://minaj.blogg.se/
Postat av: Lina K

Åååh vad det där ser gott ut och vilken sötnos på första bilden! ^^

2010-02-05 @ 18:23:39
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0