onsdag

weeeeeeeeiiiiiii såg nyss reklam om att hollywood fruar börjar igen me en ny säsong :) ahhaha serie nörd e ja! men ja e inte ensam hahaha mina kollar på töntigare serier hahaha :P ahahha skoja bara hihi

sitter o glor på våra bästa år o d säer ju en hel del men fifan men fassnar ju ..men d e bästa e att om ja nu missar en månad o börjar kolla sen igen så e dom typ på samma ställe hahaha d e väl därför serien hållt på i så många år asg! själv börja ja följa våra bästa år som 12 åring hahaha vikken grej o kollar än idag dock inte varje dag men när ja kommer ihåg o när ja har tid.. som nu lilleman sover o jonte e i skolan o cristo jobbar.. hemmet e typ så gott som fixat ..alla fall här uppe där ja befinner mig :)

passar på o slänger in ett inlägg medan lillen sover o d e reklam på vbå.
känner mig kraftigt onyttig just nu sitter me ett paket Remi mint klyftigt camilla men ägglossningen förklarar d hela.. d e nog dags o även kontakta min läkare för endomitrioz då smärtan kommit t baka o igår va den så kraftig på kvällen att ja inte kunde stå upp .. o när ja väl stog o skulle sätta mig ner så höll ja på o börja gråta av smärta.. bara högg i hela magen o buken på mig... kanske e dags för operation igen :S kontakta läkare måste ja alla fall göra snart.... kan detta elände nån gång ta slut för min del.. alltid e d nått!

nu har d börjar igen får ta o skriva senare.. ja ska nog fortsätta o va lite onyttig i några minuter till hehehe sen blire en dusch me lilleman o sen laga lite käk tills jonte kommer hem .. skriver om dagen ikväll igen :)

kraaaam over n out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0